Dziś takie zachowania w show-biznesie należą do rzadkości. Która gwiazda odmówiłaby podpisania kontraktu wartego 12 milionów ?
Na pewno Adele.
Dobrze pamiętamy wypowiedź Adele w jednym z wywiadów :
„Uważam, że jest wstydem sprzedawanie własnego wizerunku – mówiła. – Oczywiście to zależy od tego jakiego rodzaju artystą chciałbyś być i jakim się czujesz. Ja osobiście nie życzę sobie, aby moje nazwisko pojawiało się gdzieś w okolicach innej marki”.
Adele miałaby dołączyć do grona takich gwiazd jak Cheryl Cole, Penelope Cruz, Eva Longoria i Jennifer Lopez. Jednak Brytyjka okazała się być twardym graczem. Niejednokrotnie wypowiadała się z pogardą na temat celebrytów, którzy sprzedają swój wizerunek dla zdobycia łatwych pieniędzy.
„Nie chcę być niczyją twarzą – deklaruje piosenkarka. – Jestem wielką fanką muzyki i wkurza mnie, gdy ludzie mówią o artystach w kontekście produktu, który oni reklamują. Nie chcę, by ktokolwiek mówił tak o mnie”.
Dodajmy że nie tylko koncern L’Oreal walczył o Adele. Chęć do współpracy wyrazili m.in. koncern Estee Lauder i dom mody Dior. Jeden z bliskich znajomych piosenkarki wypowiedział się wówczas na łamach gazety :
„Adele zgodziłaby się na udział w reklamie, ale ma ściśle sprecyzowane wymagania. Kampania powinna współgrać z jej osobowością i na przykład zawierać muzykę przez nią skomponowaną. Ostatnie czego, by sobie życzyła, to jakieś tandetne i kiczowate slogany”.
Koncert L’Oreal jest zszokowany odmowną decyzją piosenkarki, która już od jakiegoś czasu prowadziła negocjacje z francuskim gigantem.
Adele została wierna swoim przekonaniom i tą decyzją na pewno zaimponowała swoim fanom!
This type of behaviour in showbusiness is very rare nowadays. Which star would turn down a contract worth 12 millions?
Surely Adele would.
We clearly remember the statement that she made in one of her interviews:
‚ I think it’s shameful when you sell out. Of course it depends on what kind of artist you want to be and feel you are. I don’t want my name anywhere near another brand.’
Adele would join the circle of stars such as Cheryl Cole, Penelope Cruz, Eva Longoria and Jennifer Lopez. However, the Brit turned out to be strong. Not for the first time she spoke pityingly about celebrities who sell themselves out to make more money.
‚I don’t want to be anyone’s face. I’m a big fan of music and it pisses me off when people talk about artists by the background, which is the product they are selling. I don’t want anyone to talk about me like this.
Let’s add that L’Oreal is not the only firm that wants to get Adele. Estee Lauder and Dior also said about their desire to have her. One of close friends of the singer said:
‚Adele would agree to take part in an advert but she’s got special needments. The company should tone in her personality and contain the music made by her. The last thing she’d want are cheap and shoddy slogans.
L’Oearl is shocked by the negative decision of the singer who’d been negotiating with the French giant for a long time.
Adele remained faithful to her beliefs and this made an impression on her fans for sure!